incismommy ben oğlum doğduğundan beri kiwi marka kamera kullanıyordum (11,5aylık) Yaklaşık 2-3 hafta önce bir gece ansızın uyandım saat 4 civarıydı ve oğlum doğduğundan beri kendiliğimden hiç uyanmam yorgunluktan bayılıyorum resmen ama o gece Allah tarafından herhalde bir anda gözlerimi açtım ve su içeyim bari dedim kalktım tam kapıdan adımımı atıcam bi zzzz sesi geldi (kamera dönerken çıkan ses) bir de döndüm baktım ki kamera sürekli dönüyor o gece de kamera oğlumun beşiğine düşmüştü odayı göremiyordu ve resmen görüş açısı arıyor gibi bir sağa bir sola dönüp duruyor. Ellerim ayaklarım titredi resmen evim gözetleniyormuş galiba direkt kamerayı aldım kendimi göstermeden ve fişi çektim çöpe attım. Hala tüylerim diken diken oluyor düşündükçe sanki evimde birileri var gibi hissettim o anda ve gittim evimizin kapısını kontrol ettim evi taradım insanın aklına her şey geliyor bizi izleyip eve girmeye çalışan da olabilir diye o anda bunu nasıl düşündüm bilmiyorum bile şok olmuş bi haldeydim kesinlikle wifi bağlantılı almayın hiçbir güvenlik önlemi yok çok basit bir insanın evinin içine girmek ve bebeğim bizimle yatak odasında yatıyor insanın yatak odası yani mahremi her zaman her şey oluyor üstümüzü başımızı değiştiriyoruz ediyoruz dünyada bu tür insanlarla beraber yaşıyor olmamız çok üzücü