Kızlar merhaba 14 buçuk aylık bir bebeğim var son iki haftadır falan çok agresif davranıyor aşırı sinirleniyor. Diyelim ki tehlikeli bir şey yapmak üzere, bende engel oluyorum ya, çıldırıyor. Kendine vuruyor kendini ısırıyor, bazen bana vuruyor bazen de etraftaki nesnelere falan vuruyor çığlık atıyor ağlamaya başlıyor. Dün de üstünü giydiriyorduk babasıyla, giyinmeyi de hiç sevmiyor buna sinirlendi babasına bir tokat attı, bide baya hızlı vuruyor yani. Yok böyle bir sinir. Tv izletmiyorum, olabildiğince ben de babası da gün içinde oyun oynuyoruz parka çıkarıyoruz neden böyle yapıyor anlamadım. Tabi benim de bazen sabrımın taştığı ve sesimi yükselttiğim oluyor her ne kadar sonrasında vicdan azabı çeksem de. Ne yapacağımı bilmiyorum, açıkçası normal bir durum mu onu da bilmiyorum. Benzer durum yaşayanlar var mı? Ne yapmak gerek