iyiki tabiki siz yine de araştırın. Küçükken ailem de beni doktora hatta o dönemde Hocaya bile götürmüş 😅. Okulda bazıları dalga geçerdi, hoşuna gidende olurdu. Ama bende severdim, artık yetişkin olunca ister istemez rahatsız olup düz yürümeye alıştırdım kendimi. Ama hala parmak ucunda yürüyorum farkına Varmadan. Parmaklarımın altıda düz bu yüzden, pedikür yaptırırken şaşırıyorlar 🫠