gunes1508 Kızlar yarın 11de çocuk hast. Randevum var ama eşim 2 gibi çıkacak isten 2den sonra gitsek gözükebilir miyiz sıkıntı olur mu ?
SweetMom__ gunes1508 Doktorun inisiyatifine kalmış bende 20 dk veya yarım saat geç gittim zaman kusura bakmayın çok uzun yoldan geliyorum trafik olduğu için geç kaldm diyordum bakıyordu.
cokbilmismom gunes1508 almazlar tabi ki 5 10 dk neyse ama öğleden sonra çok zor. Doktorun insafıma kalmış
Mnli gunes1508 bizim burda sizin sıranız geçince sizi en sona atıyorlar ama o gün sıra gelmeyedebilir hasta çoksa o zaman da sonraki gün listenin sonuna atıyorlar yani olamıyorsunuz gibi bişeye çıkıyor kapı
2124 Saatinde gitmedğımzde 15 gün randevu alamıyorsunuz diye biliyorum ama yınede bılrn bayanlar vardır
Deletedmom_897 gunes1508 Yanj sizin ki uzunca bi geç kalış olur bakmazlar bence yeni randevu oluşturun diğer türlü 15 gün boyunca tekrar randevu vermiyorlar
Emine1013 gunes1508 bende randevu olunca gün boyu geçerli oluyor diye biliyorum bir kaç defa geç gitmiştim sorun olmamıştı ama her yerde farklı olabiliyor ozaman
[silindi] Bazı hastaneler öğleden sonra sadece sonuç bakıyor. 182′den bilgi alın. Mesela benim gittiğim hastanede hiç bir bölüm öğleden sonra muayene yapmıyor.
AEgemm gunes1508 burada saatinde gitsen bekliyorsun biz 8 de verilen eandevuya 9 gibi gidiyoruz daha sıra gelmemiş oluyor ama bazı doktorlar almıyor diye biliyorum