ilkinsu Doğum yapalı bir buçuk ay oldu sezeryan yara yerim iyiydi dün fark ettim kırmızılaşmış koku geliyor bunun için önerebileceğiniz bir şey var mı size doktorun önerdiği bir ilaç krem vesaire
oglumunannesiyim_- ilkinsu bende de olmuştu hatta kan geldi koku oldu 4 gün boyunca pansuman yapıp açık bıraktık üzerini terlemeyi engelledik kendiliğinden geçti
sudeakayy Benimde 4 ay oldu hala dikiş için kırmızı rengi ama hiç koku felan olmadı koku varsa mutlaka bir doktora danışın yapıştırma mı oldu dikişi nasıl ?