ecrinbebe benim oğlum 5 buçuk aylıkken yatmıştı. Biz Ankara’da yaşıyorduk memlekete gitmiştik. Orda hasta olddu ememiyordu nefes alamıyordu. Ankara’ya kendi doktoruna götürelim dedik. yola götüremezsiniz yatış vermem gerek ciğerleri sıkışık dedi 4 gün yatmıştık . İyi geldi iyikide yatmışız. 2 güne toparlanmıştı. İnşallah sizin bebeğiniz de hemen toparlar.