prensesinannesi41 3 ay 19 günlük bebeğim oturmak istiyor kendini kaldırıp oturur pozisyon alıyor kucağımdayken oturturmuyorum birşey olur diye kaç aylıkken oturttunuz sizinde bebiş öylemi yaptı
pembe-patiik prensesinannesi41 benim kızımda 3 aylıktan beri yatmak istemiyordu ana kucağına koyuyordum yatar pozisyonunun bir üst pozisyonuna öyle idare ediyordum 4 aylık olduğundan beri dediğiniz gibi sürekli oturmak istiyor ve başını vücudunu belli bir seviyeye kadar kaldırıyor. Yatırdıkça kalkmak istiyor ağlıyor hiç yatmak istemiyor. Doktorumuza bu durumu söyledim oturmaya hazır olduğunu her gün oturma alıştırmaları yapabileceğimizi söyledi. Şuan 4 ay 13 günlüğüz. Bende 3-4 gündür her gün bir kaç kez 5 er dakika falan oturuyorum. Sizde doktorunuza danışabilirsiniz 🌸
pantenkelebek prensesinannesi41 3 aylık da oturmaya çalışıyordu yastıktan kendini belli bir yere kadar kaldırıyordu ağlıyordu kalkamadigi için bende kucagim da yarı oturur pozisyonda tutuyordum 5.5 ay da kendi desteksiz oturmaya başladı
tazecikanne45 prensesinannesi41 bizde 3 ay 22 günlüğüz oturmak istiyor kucağımda kısa süreli oturtuyorum kendisi belirliyor zaten ne yapmak istediğini.
Sevah Benim kızım da 4ay 15 günlük çok şükür dinç bir bebek ben yavaş yavaş kısa süreli kucağımda oturur vaziyette tutuyorum. Ama 3ay biraz küçük. 4.aydan yavaş yavaş oturtmaya başlayın diyor doktorlar ( Osman gönülalın videolarını izleyin)