ayac Anneler sorum yukarıda kullananlar tecrübelerini paylaşabilir mi . Cocuk dışarıyı rahat görüyor mu aklıma takılan bu
ayac kaya08 merhaba kraft aldık memnunuz tam anlamıyla istediğim yükseklikte değil ama sanırım araçtan kaynaklı