goktugunannesii_ günaydın 🎊
Allah bagıslasin annesi 🐞
7 aylik olucaz dogumdan beri sma optipro kullaniyorum tadi guzel kokusuda bebelac biraz fazla yogun ve kopüren bir mama onun disinda bir baska marka denemedim ama sma dan memnunuz severek iciyor diger önerilerede bakarak karar verebilirsiniz ( bu arada her mama gercekten pahali Allah yardimcimiz olsun hele de hic alamayan annelerin )
Sevgiler ☀️