Acemiannecik Biz de gecen gunlerde atlattik ayni sekilde. Serum fizyolojik sıkıp aparatla sumuklerini tikandikca cektim cok sert olmayacak sekilde . Narivent adinda bir fisfis verdi doktorumuz sabah 1 er kere aksam 1 er kere olmak uzere gunde 2 kez kullandim . Coldmix aldim yakasina damlattim nefesini acsin diye. Bi de geceleri nem makinesini actim . Bu sekilde neredeyse 10 gun gecirdik. Burnu tikali olunca geceleri uyuyamiyor tabiki. Yatarken arkasina yastikla destek yaptim biraz dik olacak sekilde . Ve genelde yan yatirdim . Bu sekilde daha rahat nefes aldigini gozlemledim . Bi de doktorumuz basucuna sogan kesip koyun demisti bunu da uygulayabilirsiniz . Bu arada ara ara oksurukte oldu tabi tikanikliga bagli olarak . Cok gecmis olsun.