Bugün instagramda bi anda karşıma çıktı, her şeyin bu kadar ticarete dökülmesi gerçekten çok komik ve korkutucu. Bangır bangır doktor sağlık ocağı hemşiresinin bile (anne,abla,teyze,hala ve kvalidenizi dinlemek istemiyorsanız), iki dk konuşmak için gittiğinizde anlattığı önemli bir konu. Hazır anne+hazır bebek=tataamm
Ama bunda bile başarısız artık bir defa anlamak yok her şeyi zor görmek cabası. Yeni nesle hazıra konuyor işte tembelllik ediyor müsrif diye etiketler takarken söze tuvalet eğitimi veren hanımefendinin postunun altında bir sürü yardım isteyen kadın yorumu😂 hanımlar biz şaka mıyız ya gerçekten soruyorum bunu???😂 Yorumlara şimdi çalışıyor vakit bulamıyor vs yazanlar olur diye baştan şunu söylemek istiyorum her şeyi bir başkasının üzerine atmak en kolayı, anne veya babasının çocuğun en mahrem ve hayatını etkileyen bu dönemi anam babam usulü lütfen sakince yapmayı öğrenin biraz çocukları tanıyıp nerde ne yapacağımızı karar verecek kıvama gelelim.