Merhaba güzel anne, aramıza hoş geldin. Daha çok yeni annesin hormonların altüst, uykusuzsun, anneliğe alışmaya çalışıyorsun. Duyguların o kadar normal ki.. Hepimiz aynı korkuları yaşıyoruz çünkü annelik biraz da böyle bir şey. Yani neden böyle hissediyorum diye korkma. Sadece bu düşünceler aşırı rahatsızlık veriyorsa yardım almayo düşünebilirsiniz. Kaygı bozukluğu yaşıyor olabilirsin. Bu süreçte kötü haber dinlememeye, izlememeye, kötü enerji veren insanlardan uzak durmaya gayret et.