perabizik Merhabalar bebeğim 4 aylık 9 günlük.prematüre. gece emip uyuyor ama gündüzleri emdikten 1 1.5 saat sonra genelde uyuyor max 1 saat günde de 3 uyku yapıyor. Sizde durumlar nasıl emdikten sonra uyumaması normal mi?
Hulya0129 perabizik büyüyor etrafı keşfediyor ☺ olur bu aylarda zaten uyku gerilemesi vs benimki 7.5 aylık gündüz toplam yarım saat uyur 😁 geceleri saat başi uyanır