Doktor tahlil yapmadan verdi mamayı dene dedi belli olur bi haftaya kadar dedi, belirtileri yüzündeki kızarıklıklar nefes alıp vermesi hırıltılı uyuması ve hep ıkınma sorunu ,2,3 günde bi tuvalete cıkma kabız gibi
oğlum anne sütü nerdeyse hiç içmeden sütüm kesildi ne yaptıysam almadı mamaya alıstı sonrasında mama verdiğim gündem beri sürekli kabızdı ve sabaha kadar ıkınıyordu hiç uyumuyordu şimdi de aşırı ağlamalar ve hiç uyumama yani sizce süt ürünleri alerjisi mi yoksa değil mi bide ne zaman düzelir bu fazla gaz sorunu kaka rengi 3,4 güne rahatlar dedi ama yok rahatlama