Ben de uykudan muzdaribim görüyorum ki bunun yaşla alakası yok. 2.5 aylık bebek 00.30.dan beri mızırmızır kesik kesik uyku.
Uyku genel problem bebeklerde ama nedenn??
Neden uyumuyor? Çözmüş değilim sebebini bulamıyorum.
gaz mı?
Ağrı mı?
Stres mi?
Güvende hissedememe mi?
Sıcak mı, soğuk mu?
Yerini mi sevmiyor?
Bilsemm ah bi bilsem