Hanımlar merhaba 21 haftalık gebeyim. Eşim farmontoyu koridorda köşeye itekledi bende aradan geçim dedim ama karnımi biraz zorladım geçerken acaba bebeğe bişey olurmu diye çok korkuyorum. Henüz daha hareket filanda hissetmiyorum. Hani desem hareketlerini hissettim çok şükür iyi diye . Onuda hissetmiyorum. Bı sıkıntı olurmu aacaba doktorlarda grevde aksi gibi