kbrmr 15 gün önce 18 aylık kızım o salgına yakalandı..
Doktorumuz eğer ateşi olsaydı yatış verirdim serviste 15 kişi var ishalden yatan ve 16 yaşında ki hastamı biraz önce yatırdım ishalden wc’den cıkamıyordu demişti.
Bize drmuz tedavi olarak probiyotik şase ve şurup çinko verdi bir de gaita testi yaptırmıştık artık kanlı kaka yapınca çok şükür her şeyi negatif gelmişti ama kaka yapmaktan poposu çatlamıştı onada krem tedavisi vermişti.
Birde yağlı hiç bir şey yedirmedim o süreçte.
Hep kefir, yoğurt, yoğurt çorbası, patates püresi, ayran bol su böyle besledim ama zayıfladı ishalden zar zor yediriyordum doktorumuz en önemlisi bol bol su içmesi demişti 4-5 kasık yesin ama çook su içsin diye uyarmıştı