1 aylık 5 günlük bebeğim 1 haftadır meme emerken ağlıyor emiyor bırakıyor ağlıyor sütüm var geliyor biraz emiyor daha sonra emzik emer gibi emiyor yuttuğunu hissetmiyorum daha sonra mama veriyorum onu çok güzel emiyor ve uyuyor böyle bir durumla karşılaşan var mı ne yapmalıyım mamayı bırakmalımıyım