Merhabalar. Ayrılık kaygısı yaşayan çocuklar için neler yapabiliriz. 2021 kasım doğumlu.
İşe başladım haftada 3 gün 2 saat.
Bazen güvendiğim komsum bazen babası bakıyor. Baba yanındayken cok sıkıntı yok fakat komsumzda aglıyor seni özlüyorum neden hemen gelmedin diyor. Yada bir gün öncesinden gidip gitmeme krizi yasıyoruz. Dışarı cıkmak istemiyor. Jimnastiğe yazdırmak istedim istemiyor. Ben cünkü dısarıda beklicem diye. Okul yarım gün düşündük konusu gecerse de gitmicem diyor beni cok zorluyor tek başımayız ve sasırıyorum artık