Biz molfix kullanıyoruz 3 aylık hiç geçirme olmadı bez aşırı dolduğu zamanda bile.
yanlız 16 günlükken hastahanede yatmıştık orda bi idrar tahlili için sondayla idrar alınca hemşireler sleepy bez takmışlar dı 2 defa ikisinden de dışına sızdırma olmuştu bu yüzden asla o markayı almam