İki çocuğum var , spralin iki çeşidini de denedim ama bünyem kabul etmedi . Kanamalarım çoğaldı , durmak bilmedi . Şimdi de düzensiz adet oluyorum , 1 yaşında oğlum var ve iki farklı doktora gittik. Birisi desirett dedi diğeri cerazette dedi . İkisini de almadım , aralarındaki fark nedir