Elleri çok soğuk oluyor diye eldiven de istemiyor diye 2 aylık bebeğime çorap takmıştım eline neyse bi saat sonra falan bi baktım çorabın altından bi parmak çıkıyor can havliyle hemen çorabı çıkardım parmağı geri dönmüş kızarıklık var korkuyorum ya bişey olurmu uyuyor ağlama falan da olmadı içim acıdı ya çok endişelendim