Eyluladam Herkes öyle diyor pompadan daha fazladır evet belki öyle ama çocuk aç gaz değil eminim daha nasıl çıkartabilirim ki gazını her yöntemi denedim.Geceleri mesela 3 saate bir uyanıyor ama gündüzleri daha çok.Mamayi biberonla veriyorum evet eds denedik beceremedik göğsüme damlatma denedik bunu hâlâ yapıyoruz ,şırınga bizimkine uygun değil malesef doktor ta karnimdayken demişti heyecanlı bir bebek olacak diye gerçekten de öyle mümkün değil kasıkla ya da şiringayla vermek kaç defa denedik kafasını bir ora bir bura çeviriyor kafasını kaldırıp lop diye aliyor ağzına kaplan gibi aynı avına nasıl saldırıyor bu da öyle.