hayalperest2310 esraezgioz kendi haline bırakın benim kız 9 .ayda emekledi yaşını doldurmadan yürüdü bende kafaya takardım da onlar bildiği yoldan ilerliyor 😂😂
minikana esraezgioz emeklemek zorunda değil annesi. Emeklemek bir gelişim basamağı değil canı isterse emekler istemezse emeklemeden yürüyebilir. Canını hiç sıkma
bikahveicelimmi esraezgioz kafaya takmamanı önerebilirim bu emekleme yürüme işi çok süprizli bakarsın 9. Ayında yürür veya bi bakarsın 5 ay emekler yürümeye çalışmaz akışına bırak şuan gelişim geriliği var veya yok diyebileceğiniz bir ayda değilsiniz
likeli esraezgioz bazı bebekler emeklemeden yürüyor bazı bebekler geç emekliyor ama erken yürüyor hepsi kendi ritminde hareket ediyor. Eğer gitmek isteyip gidemiyorsa sürünmeye çalışıyorsa sevdiği oyuncakları gözünün önüne koyup oraya gitmesi için teşvik edebilirsiniz ama sürünme gitmeye çalışma vs gibi bir çabası yoksa kendi haline bırakın istediğinde emekler.
Ardenaden Bnmko arka arka emekledi 8 ayin ortasnda ileri emekledi onune neler koymadm dikkat i ceksn diye yok ablasnin pembe corabi i gydirecktm corabi gorunce gldi
Pnrinciymn esraezgioz Her bebek kendine özgüdür bence gelişiminde bi sıkıntı yoksa endişe etmeyin. Benim kızım 10 aylık emekledi 13 aylık yürümeye başlamıştı yeni yeni elbet oluyor hepsi merak etmeyin
cheerfulmother esraezgioz telaşe yapma ya benm oğlan 9.5 aylık hala daha tam emeklemiş sayılmaz yani zorunda değiller. Kızımda emeklemedi şuan 4 yaşında
maygirl esraezgioz emelemek bi gelisim basamagi deil dogalarnda yok emeklemeyeblir yani arti kucuk bnm kizim 12.ayda emekledi mesela zamani gelince onlar herseyi yapiyor cok dusnmeyin
ikievlat aslananne27 bende o sırada 10 aylıkken emekleyen 14/15 arası yürüyen kızım diyecektim 😂😂🤷♀️
aslananne27 ikievlat 😂😂😂benım oğlum 16,17 arası yürüdü herseyi geç yaptı 😂😂😂çok şükür sağlığında sıkıntı varmı yok yapsın ama geç olsun sorun değil🥰
iki_prensesannesi esraezgioz emeklemek zorunda değil kendi haline bırakın zamanla kendiliğinden sürünür sonra emekler
esengulyldrm Benim kızım hiç emeklemedi emekleme pozisyonunda bile duramıyordu karnı aşağı düşüyordu tutamıyordu kendini 11 aylıkken elimden tutup yürdü 14 aylık simdi kendisi yürüyor hiç emeklemedi şart değil zaten ve 7 ay kücük bazı beklentiler için :)
ilayko Benim kızım 9 aylıkken emeklemeye başladı her çocuk kendine özel ve zamanı gelince hersey oluyo 😊o yüzden hiç tedirgin olmayın
LezizeNine esraezgioz büyük oğlum 11 aylıkken emekledi 14 aylıkta yürüdü küçük oğlum 1 hafta sonra 7 ayı dolduracak yavaş yavaş kendini çeviriyor emeklemeye çalışıyor her bebek farklıdır sıkma canını 2-3 aya kadar da sürebilir bu durum canım
Hulya0129 esraezgioz bizimki de emekle mıyor komando gibi sürünüyor ama çok hevesli değil. Abisi 7 aylıkken sürünüp oda oda gezerdi😅emekleme pozisyonuna geliyor hepsi o abisi de 10 aylıkken emekledi.