ZeyneppElaa Merhaba arkadaşlar kız çocuklarınızda idrar tahlilini nasıl verdiniz . Kızım 25 aylık ve 1 senedir vermeye çalışıyoruz poşet kayıyor , kutuya da işemiyor fikirlerinize ihtiyacım vaarrrr
ceylan34 ZeyneppElaa evet ya çok sinir bozucu 2 saat bekledim sonra sinir oldum poşeti attım bi baktım bezine işedi hanfendi idrar tahlili kızlarda aşırı zor ya😐😂
mihramomm1 Bir yerde okumuştum bezi açık poşet varken ıslak pamukla göbeğinin etrafını silerseniz tuvaletini yaparmış kolay olur falan diyordu fikir olsun diye yazmak istedim ❤️Çok geçmiş olsun umarım halledebilirsiniz
ZeyneppElaa mihramomm1 öyle mi , deneyeceğim. Dün o kadar bekledik ki en sonunda kalktı yere işedi inanır mısınız 😬😂😂
mihramomm1 ZeyneppElaa Öyle deniyordu umarım işe yarar 😂hahhaha zaten böyle şeyler hep bekleyince olmaz