[silindi] Kızlar 20 aylık oğlum ateşi 37 buçuğa çıktı bi yandan da üşüyor, titriyor. Ağlaya ağlaya ılık duş aldırdım. Ateşi düşmedi :( Ne yapmalıyım?
atlass1 [silindi] calpol yada parol verin ateş düşürücü ne kullanıyorsanız saatini takip edin düşmezse tekrarlayabilirsiniz onun dışında kalım giydirmeyin ateşi yükselmesin geçmezse doktora gidin çok geçmiş olsun 🙏🏽
Ao526 [silindi] 37.5 üstünde Kıyafet azalttın düşmedi, 38 de duş aldırdın düşmedi, 38.5 ilaç verdin düşmedi o zaman hastane çünkü hastanede de yapacakları başka bi şey olmuyor genelde fitil vermek dışında, bebek de strese giriyor daha çok ağlıyor..
beyzadodo [silindi] bu aralar bogaz ve ishal salgini cok fazla var biz ikisinide art arda yasadik , suan vereceğiniz ilac atesi dusurur ama iyilestirmez ates varsa enfeksiyonuda vardir muhtemelen yarin bir doktora goturun, evdede varsa parasetamol 4 saatte bir yada iburamin tarzi 6 saatte bir verebilirsiniz