MiDo Kızım 3 yaşında her iki dirseğimde de minik minik kabarcıklar oluştu . Doktoruyla görüştüm Advantan M krem önerdi . Fakat artıyor . Fotoğraf yüklemeyi başaramadım . Aynı durumla karşılaşan var mı acaba .
Gizmokzilla MiDo https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
merveidilakcay MiDo benm oğlum 4 yaşında benimde dirseklerinde egzama benzer kabarik biseyler var bende korkuyorum normal mi acaba ya
MiDo Gizmokzilla teşekkürler. Tekrar gittik bugğn Advantan M e devam etmesi gerektiğini söyledi alerji kaynaklı olabilir dedi paketli bi gıdadan ötürü olabileceğini söyledi
heygorl El ayak ağız hastalığı da başlıyor olabilir bizim oğlanın öyle başlamıştı bu aralar da çok salgın varmış. Eğer egzama kaynaklı ise advantanın 5 günde etkisi görülüyor
MiDo heygorl Allahım Irak etsin . Evlatlarımızdan . Tekrar gittik sorun olmadığını söyledi doktor bakalım şimdilik
MiDo merveidilakcay minik minik beyaz kabarcıklar doktora 2 kez gittik normal olduğunu paketli gıda tüketmemesi gerektiğini söyledi