svcnctnn karpuz_ Satışım oluyordu suan kizim oldu diye ara verdim ama tekrar devam etmek isterim tamirde yapıyorum çünkü bu yuzden bi dukkana ihtiyac duyuyorum dukkan olursa reklamda fazlasiyla olur diye düşünüyorum.
3kedili2bebekli nazlik muhasebeci buldum o açtı evin bir odası iş yeri için kiralanmis oluyor mantıken
3kedili2bebekli SweetMom__ el orgusu bikini, crop, büstiyer, çeyizlik hediyelik liflere girdim şimdi normalde hazır giyim de var montlar taytlar falan ama mağazayı bakıma aldım piyasa yapmam lazim sonra açacağım hazır giyimi 😂
SweetMom__ 3kedili2bebekli açınca haber ver bebek destek olalim😍 hayırlı olsun canım bayılıyorum girişimci insanlara
inci86 3kedili2bebekli bende el örgüsü hırka galan yapıyorum ama satışım çok olmuyor ya sayfamı büyütemedim nasıl yapsam sizce 😕
rozeriin 3kedili2bebekli merhaba bende çocuk kıyafeti üzerine düşünüyorum ama ürünleri nerden nasıl almalıyım bilemiyorum
3kedili2bebekli SweetMom__ ya teşekkürler su an açık 3-5 ürün var ama henüz tamamen ürünlerim yüklü değil 1 aya anca toparlarim inşallah 😍
singlemother123 cokbilmismom merhaba. Bende punch yapmak istiyorum. Elimde çok kumaş var onları değerlendirmek kazanmak istiyorum . Bebek odası süsleri doğum günü süsleri vs düşünüyorum. Siz tecrübelisiniz sizce nasıl olur. Kazancı nasıl.
haver karpuz_ çevreye ben bi kişiye sattım oda çevresine önerdi oda diğerine öyle söyleye çok sattım şimdi dolapta ev terliği satıyrm
meryemkilbiyik12 cokbilmismom merhaba bende yeni ise girdim o uygulamaya nasıl kayıt olabiliriz tarif edermisiniz
cokbilmismom meryemkilbiyik12 sitesine girip üye oluyorsunuz çok oldu ben olalı hiç hatirlsmiyorum aşamaları yönlendirir site sizi
Rabiiul 3kedili2bebekli yaaa bende bebek butiği açacağım Trendyol a eşim üzerinden girmeyi düşündüm ama kendim girersem kadın girişimciden yararlanacağım çok fark ediyor mu komisyon oranlarında
3kedili2bebekli Rabiiul sadece 1 ay fark ediyor o da yüzde 5 falandı en son su an her yeni acana yüzde 5 komisyon indirimi veriyorlardi sanırım