mom97X bu ay tadım ayı istese bile fazlasını vermeyin her gıda ilk gün 1 çay kaşığı 2.Gün 1 tatlı kaşığı 3. Gün 1 yemek kaşığı özellikle dikkat edin fazlasi bağırsaklarına midesine dokunur kabız olur bebek de olsa çok zekiler o zaman bağlantıyı kurar ek gıda reddi yapar, sonraki ay kademeli olarak önce 1 yemek kaşığından baslayarak 1 türk kahvesi fincanina sonra da 1 çay bardağına kadar çıkabilirsiniz ama arttırma esnasında kabızlık görürseniz durup azaltin mutlaka