-strongmother- Kızlar bebeğim 14 günlük karnı şiş kakasını yapıyor gazını çıkarıyor sebebi nedir acaba başına gelen var mı
Busrgok Bnmde 16 günlük yanlara doğru sis iki doktora sordjm yeni doğan çok normal dediler nefes almak için karın kaşını kullaniuo dedi
-strongmother- Busrgok kaka sorunu yok gaz da çıkarıyor bizimde yanlara doğru şiş gergin korktum bi sorayım dedim yarın dr randavumuz içim rahatlasın istedim teşekkür ederim 🌸