Sukrannnn Arkadaşlar 2 aylık bir bebeğim var bugün 2 ay aşısını yaptık acemi anneyim şuan hafif ateşi var ne yapmam gerekiyor ateş düşürücü verdim sabah aşıdan sonra yine vereyimi?