nsl3 Merhaba arkadaşlar 5 aylık bebeğim var demir ilaçsız ocean kullanıyorum fakat kullandığım günden itibaren kaka rengi siyaha döndü sizlerde de oldu mu normal mi bilemedim
zehrababy nsl3 demir ilacından dolayı oluyor çok normal. Biz büyükler bile demir ilacı içince koyu renge dönüyor
kbrylcnkbyn nsl3 İlk kullandığımız zamanlar benim bebeğimde de olmuştu hatta doktorumuz beni uyarmıştı dışkısı siyah olur korkma diye sonradan düzeldi
nsl3 xbebegimx aklıma takıldı bilmediğim için normalse sıkıntı yok araştırınca çok Farklı şeyler çıkıyor insan korkuyor 🫣
nsl3 kbrylcnkbyn evet bizde hemen hemen yeni başladık sayılır ama internetten yazınca çok Farklı şeyler çıkıyor insanın aklı karşıyor
kbrylcnkbyn nsl3 Hiç aklın karışmasın normal yani bu durum kabızlık bile yapabilir (inşallah öyle bişey olmaz) ama bir süre sonra geçiyor hepsi