Ne çok acı var be kızlar valla 23 gün oldu ama ömrümden ömür gitti. 2.doğumum ama ilkinde bu kadar acı ağrı yaşamamıştım 27 yaşındaydım ondan mıdır nedir acı eşiğim daha yüksekti şimdiyse en ufak bi baş ağrısına gözüm doluyor ne zaman bitecek diye 😪 zor bi hamilelik geçirdim doğumum travma gibi oldu doğumdan beri acım ağrım dinmedi enfeksiyon göğüs yarası ilaçlar iğneler vs şimdi de mastit oldum kendimi kutluyorum 😂 yaşadığım uykusuzluğu saymıyorum zaten artık o pasta süsü
Ne zaman bitecek kızlar ya bu kadar acı bu bünyeye fazla