Kızlar bebeğim 8 aylık anne sütü ve ek gıda olarak gidiyoruz . Sorum şu sanki az çiş yapıyor gibi geliyor bana . Suda veriyorum içebildiği kadar biberon verdiğimde kaşıdığı için bardak gibi içiriyorum . Ama bezi genelde kakalı ve çiş yok . Sizde durumlar nasıl . Birde kafadan terliyor çok . 🤷🏻♀️🤷🏻♀️