Erkal çok zor bir çocuk diyorum ki sadece 2,5 yaşında daha beni anlamıyor sakın bağırma çok küçük büyüğüdünde anlayacak diyorum içimden sakin bir ses tonuyla ne olduğunu bu şekilde ağladığı için iletişim kuramadığımı onu anlamadığımı söylüyorum dikkati dağıldığında sinir krizi geçmiyo ama hafifliyo gibi sonra kucağıma alıp konuşuyorum derken ikimizde sakinliyoruz eğer çok gerginsem odada tüm güvenlik önlemlerni alıp diğer odaya 5-10 dakikalığına gidiyorm nete filan bakıp kafamı dağıtıyorum