Bebeğim 4 aylık gazlı bir bebek. Akşam üstü yine huysuzlandı ne yaptıysam susmadı çocuk kıvranmaktan mahvoldu en son çare fitil verdim ve sulu yeşil kaka yaptı bildiğimiz şu gibiydi ishal yani. Ne olabilir hastaneye götürecem ama öncesinden tecrübeli annelere de sormak istedim.