kurabiyevarsimitvar vaveyla__ 6 aylık 2 saate bir 150-180 ml veriyorum gece yatarken ve uyandığında da 240 ml (tabi bazen tam bitirmiyor)
SinemDuha vaveyla__ mama destekli emİriyorum sabah uyanınca bir gece uyuyunca bir kere 150 mil olarak veriyorum ek gıdaya da başladık zaten gece ful emzziiyorum
Gulsah_67 kurabiyevarsimitvar bizim birazcık fazla 9 doktor saat aralığını uzat dedi ek gıda fln oyalıyoruz 😊
kurabiyevarsimitvar Aysenur122 doktor 6 ay’a göre iyi dedi ortalama böyleymiş bilemiyorum. Bir de diş stresinden beslenmede sıkıntı yaşıyoruz baya.
Aysenur122 kurabiyevarsimitvar doğrudur canım her doktor farklı şeyler söylüyor valla kime inancaz bilmiyorum