Boşandım tek bakıyorum oğluma 16 aylık. Annem gelip kalıyo işe gittiğim günler. Azı dişlerini çıkarıyo şuan. Sürekli gece uyanıyo saatte bir nerdeyse. Normal zamanda da uyanıyodu ama en azından iki saat uyuyodu. Kalkıyoruz annemden laf bu meme işkence oldu ikinizde de bilmemne. Diş döneminde şuan o yüzden diyorum he sen de kendini kandır bi aydır diş döneminde diş döneminde diş falan yok memeden diyip duruyo. Uyanıyo mesela oğlum ona şımarık ağlaması onun diyo. Yani sürekli aslında rahat edecekmişiz de ben bi türlü beceremiyomuşum meme vermemeyi gibi laf sokup duruyo. Denedim bu arada iki hafta hiç emzirmeden uyuttum gece vermedim meme ama uykuda hiçbi ilerleme olmayınca bıraktım artık takatim kalmadı çünkü. Neyse bugün yine deniyim dedim güzelce oyalandık gündüz bi kere emzirdim güzel akşam 8de uyudu 9da uyandı sirke sürdüm bak kötü olmuş dedim yok uyumuyo (bi yandan da diş ağrısı var) en son dolven vereyim dedim artık 2 saate yakın ağladıktan sonra titreyerek bi ağlama krizine girmeye başladı tabi ki buna dayanamadım verdim içini çeke çeke uyudu hala titriyo arada. Yani bu işin doğrusu mu arkadaşlar çocuk titreyerek ağlama krizine giriyo artık camdan baktırdım yok ninni söyledim evin içinde gezdirdim en son yok bu krize girdi çocuk