Bebeğim 6 aylık ve sürekli bölük pörçük uyuyor. Gündüz anca memede uyuyor. Yere bırakıp bir iş yapamıyorum ağlıyor mızmızlanıyor. Gece olunca da yarım saatte bir uyanıp ağlıyor memeye alıyorum sonra biraz emip uyuyor ve yarım saat sonra tekrar uyanıyor. Mahvoldum bu durumdan siz napıyosunuz ?