berrakmutlu
Buğday ruşeymi 8.aydan itibaren verilir diye biliyorum
Ben bilmeden 6.ayın içinde verdim. Bi de pişmeden yoğurt içine katarak verdim. Ondan mı bilmiyorum ama o gün yanakları kızarmıştı:) sonra bi daha vermedim
8.aydan itibaren sabah kahvaltısında kullanıyorum pişirerek. Bi yerde pişiririlerek kullanıldığını okudum. Yulafla birlikte pişirip kahvaltıda yumurta ve peynirine ara öğünlerde meyvesine avakadosuna falan katıyorum.
Tam buğday unu ile de ekmek yapıyorum bebeğime