Ya kızlar ben diyetteyim ama soğuk kahveyi aşırı seviyorum günde iki falan içiyorum gündüz akşam bu kilo vermeme engel olur mu acaba bi kaşık kahve atıyorsam bi kaşıkta şeker atıyorum öyle kiloyu hemen alan bi insan değilim kolay da veriririm ama bilemedim şekersiz mi içmeliyim