kahvelisianne Kizimda da yaklasik 8-9 aylik civarinda baslamisti katilip bayiliyordu. Suan 3 yasinda son 3 aydir yasamiyoruz artik cok sukur. Buyudukce geciyor. Genelde cani cok yaninca katiliyordu. Ki o sekilde de oluyor zaten can acimasi, anlik korkma, istedigi bir sey olmadiginda sinirlenip aglayinca vs. Once aglamaya başlar, aglarken katilir, nefesi kesilir, morarma olur kendini geriye atar ve sonrasinda bayilir gozleri kapatir, disleri sıkar, yaklasik bir 20-30 sn kadar sonra gozunu acip aglamaya devam eder. Vucudu da biraz hafiflesir. Genel tablo bu sekilde. Bir de demir eksikligi sebebiyle de yasanabiliyor bu durum o yuzden bir kan degeri acisindan da degerlendirmek iyi olur. Eger baska bir saglik sorunu yok ise ve sadece katilma durumu yasiyorsaniz korkacak bir sey yok. Bu cocugun kendi iradesiyle yaptigi bir sey ve aslinda vucut o anda bayilarak kendini korumaya alıyor. Doktorumuza ve baska doktorlara da sorduk normal ve bazi bebeklerde yaşanan bir durummus. Siz sadece o anda kucaginiza alin yatar pozisyonda veya yere yan yatirin, sıkıştırmayin, hareketlerini kisitlamayin ve panik yapmayin. Yuzune ufleyebilirsiniz bazen etkili oluyor ama bazen de olmuyor. Birkac sn sonra gececektir.