tazeanne98 ben de bu şekil yapıyorum anam babam usulü biraz, yumurtayı kırılmış yiyor sadece kahvaltıda domates yumurta labne tuzsuz zeytin hepsinden veriyorum, öğlen çorba aksam biz ne yiyorsak veriyorum yatmadan önce de meyve püresi yapıyorum meyveleri ezerek veya rendeleyerek gece tok tutuyor uyanmıyor zaten emerek uyuyor 10 aylık şuan, ya ne bileyim çok kasmıyorum illa bunu yesin onu yesin biz ne yemişiz zamanında sanki :) kilosu da gayet iyi yani çok şükür