aylarca bunun kararsızlığını çeken biri olarak kesinlikle robot diyorum , çünkü yapılacaksa zaten kablolu süpürgeyle de yapılır dikey süpürgelerde kol yoruyor yani bir farkı yok ki , ben Roborock sonic aldım s8 , süpürüp siliyor çok detay yapıyor , evet robotta ortalığı toplamak gerekiyor fakat zaten daha iyi değil mi hem temizlenip hem dağınıklık gitmiş oluyor , o çalışırken ben de mutfağımı topluyorum diğer işlerime bakıyorum pişman olurum diye çok korkmuştum çünkü yüklü bir para ama hakkını verdi , siz de kendinizin kullanım amacını belirleyin , yazık günah bi sürü para veriyoruz şu ekonomide , ben kendim yapmak istemediğim için robot aldım çünkü çocuk olunca vakit sıkıntısı çok oluyor , siz yapmak istiyorsanız dikey ,vakit kazanayım evim temizlensin diyorsanız robot .. bu Arada bölge bölge de temizleyebiliyorsunuz mutfak pislendi diyelim bölge seçip sadece mutfağı süpürüp dönüyor .. evet biraz uzun çalışıyor ama ne zararı olur ki .. düşünüp karar verin hangisi size uygunsa ☺️