Tusa_
4 ay 24 günlük bebeğim bize de oldu birkaç kez bu anlattığınız. Sadece aspiratörle sakinleştirebildim hatta 🤷♀️ Gece de çok sık uyanmaya başladı ağlayarak 5-6-7 kez uyanıyor. Saat 3-4 gibi de mutlaka kalkıyor uyutması 5i buluyor. 6-7 arası da uyanıyor yine ağlayarak. Artık hiç beşikte uyumak istemiyor koyduğumuz an uyanıyor aramızda yatacakmış 🤦♀️ Bu sebepsiz yırtınarak ağlama atakla alakalı bence. Ama gece bu kadar uyanmasının ve teması arttırmasının sebebini ben de anlayamıyorum. Gündüz memeyi ben teklif ediyorum hep ama gece kendisi çok arıyor. Her istediğinde vermemeye çalışıyorum ama kıyamet kopuyor🤦♀️ 3 ay 8 günlüktük gerileme başladığında, hala sürüyor sanırım anlayamadığım bazı şeyler de eklenerek daha da kötüleşti hatta.