melisakayra Ben ilk oğlumu emerek uyuturdum 18 aya kadar emerek uyudu memeyi bıraknca çizgi film izleyerek uyudu Şimdi ikinci olacak sağlık sorunumdan dolayı emziremiyecem Nasıl uyutabilirim kendiliğinden uyusun istiyorum
melisakayra melisakayra ilk bebeğimi hiç ayakta sallamadım bunu da sallamak istemiyorum ruyin uyku arkadaşı emzik (ilk bebeğim emzik almadı) Önerilernz neler
Dolores melisakayra çizgi filmle uyutmak beyne zarar veriyor. Keşke kendileri uyusa ama ben de hala sallıyorum 3 yaş. 4-5 dk sallamak yeterli oluyor
gocmenkusu34 melisakayra normalde ayağımda salliyodum kısa sürede uyuyodu bu ara uykusu gelince emdiğiniz alıp yastığa sarılıp yerde yuvarlanıp kendi kendine uyuyo şükür :)