Benimkide de on aya yaklaştı sekiz aylıkken üç uyku uyuyodu ama üçüncüyü bırakınca daha düzenli oldu ilk uyku sizinki gibi dokuz on arası uyur onbir oniki arası uyanırdı uzunca bi süre öğleden sonra iki gibi saat ayarladı kendine iki olunca uyku istiyodu resmen sizde takip edin tepkilerini huzursuzluk belirtisi zaten uykunun. Onuncu aydan bildiriyorum üçüncü uyku yok ilk uykuya hadi biraz rahat geçiyo diyim ama öğleden sonra uyutamıyorum bi türlü uykusu geliyo ama asla uyumak istemiyo saatlerimi alıyo uyumasa huzursuz uyutmak isteyince ağlamalar falan delirmek üzereyim 😬 koltuğa tutunup kalkmayı öğrendi onun sancıları sanırım bu direnmeler 😬🫣