Nurcanben Evet farkındayım ağır konuşmuş oldum, tabiki pişman değilim o benim her şeyim isyan etmek de istemezdim ama işlerimiz yoğun, yoğun bir şehirde yapayalnız eşimle yetmeye çalışıyoruz, bambaşka insanlar olduk kızım böyle olduğundan beri. İkimiz de psikoloğa gitmeye karar verdik.