Herkese merhaba. Özel sektörde çalışıyorum. 3 ocak’ta doğum iznim bitiyor. 6 ay ücretsiz izin kullanmak istiyorum. Şirketim önce yıllık iznini kullanacaksın sonra yöneticinle mutabık kalırsan ücretsiz izin kullanabilirsin diyor. Ücretsiz izin için analık izni bitmeden bir ay önce dilekçe verilmesi gerekiyor diye biliyorum. Ayrıca bu izni işveren kabul etmek zorunda değil mi? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?