Gamzeli2206 sürekli emzirmeye çalışın sürekli memede dursun ben öyle yaptım suan 3 aylık olacağız biberon kullandığım halde red yapmadı , mesela 2 saatte bir mama vermeyin sürekli emzirin ilk ay öyle yaptım . Sütüm hemen dolmadığı için mama takviyesine başladık. 2 aylıkken günde 2-3 kez mama verdim gün içinde 60 ml dünden beri 90 ml yapıyorum 3 aylık olduk sayılır çünkü. Siz sık sık emzirin mama yaparsanız da 60 ml yeterli emzirme sonrası. Emmesi her zaman daha iyi belki uyuyordur memede ama uyusun uyanınca gene emsin, sağlıkla büyüsün bebişlerimiz🌸 ha bide sağım çok yaptım cok zorlandım ama son 15 gündür falan sağmıyorum süt arttırıcı yiyecekler ve takviye kullandım sağmaya gerek kalmadı